måndag 1 februari 2010

Min helg

I helgen jobbade jag nästan varje timme på dygnet. Dansgala i Vikingahallen, hip hop på Bastun, planering, reportage i Geta och reportage till Hem & Bygg. Jag är fortfarande inne på mitt långa jobbpass och det känner mig alldeles tom i huvudet.
Men som tur var fick jag några fina pauser mitt allt.
På lördagsmorgon var jag hem till Lina på riktig lyx-frukost. Hon hade bakat muffins, scones och skink-och ostpiroger. Så gott.
Och eftersom jag bara äter godis på lördagar just nu, så njöt jag i varenda cell..
Här är finaste Lina i sitt mysiga kök.
Lite senare på dagen träffade jag Heidi
Luca
Och Pao
hemma hos Victor och Erika i deras nya lägenhet vid Fiskehamnen.
Isa och Juliana var också där.
Och Manel som tyvärr här har hamnat på snedden.
Vi drack te och åt spansk ost och skinka. Och det var supermysigt att se dem alla. Det har blivit för sällan den senaste tiden.

Ps! Jag är hemskt ledsen för bildkvalitén. Jag har bara en liten pocket-kamera nu medan min baby är på lagning. Åh, vad jag saknar den. Det känns konstigt nu när man inte kan göra sina egna inställningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar